Reparatie doorgeven
-
1
Zelf regelen
Wilt u een reparatieverzoek indienen voor één van de drie onderstaande defecten? Klik dan op de betreffende tegel en u wordt doorverwezen naar het onderhoudsbedrijf. U kunt rechtstreeks contact opnemen.
• Heeft uw verzoek te maken met een gebrek dat uw hele complex aangaat, bijvoorbeeld de algemene verlichting? Neem dan telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in.
• Heeft u een reparatieverzoek en woont u korter dan drie maanden in een nieuwbouwwoning? Ook dan neemt u telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in.
• Een reparatieverzoek dat niet onder het serviceabonnement valt, mag u via het huurdersportaal indienen. Heeft u meer dan één reparatieverzoek? Neem telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in.
Heeft u een ander reparatieverzoek? Log dan in bij stap 2 en geef uw reparatie eenvoudig door via uw persoonlijke pagina. -
2
-
3
Telefonisch?
Toch liever telefonisch uw reparatieverzoek doorgeven?
Bel dan met ons Klant Contact Center.