Reparatie doorgeven

Reparatieverzoek indienen via huurdersportaal tijdelijk niet mogelijk.
Het is tijdelijk niet mogelijk om uw reparatieverzoek via het huurdersportaal in te dienen. U kunt uw reparatieverzoek telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 0341 41 68 94 of neem contact op via het contactformulier.

  • 1

    Zelf regelen

    Wilt u een reparatieverzoek indienen voor één van de drie onderstaande defecten? Klik dan op de betreffende tegel en u wordt doorverwezen naar het onderhoudsbedrijf. U kunt rechtstreeks contact opnemen. 

    Heeft u een ander reparatieverzoek? Log dan in bij stap 2 en geef uw reparatie eenvoudig door via uw persoonlijke pagina.

    Is het dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage, een liftstoring of heeft u zichzelf buitengesloten? Bel dan direct met uw vestiging. Belt u buiten kantoortijd? Dan wordt u doorgeschakeld met onze servicedienst.

  • 2

    Het is op dit moment niet mogelijk om via het huurdersportaal reparatieverzoeken in te dienen.
    Heeft u een reparatieverzoek? Bel ons op het telefoonnummer 0341 41 68 94 of neem contact op via het contactformulier.

  • 3

    Telefonisch?

    Toch liever telefonisch uw reparatieverzoek doorgeven?
    Bel dan met ons Klant Contact Center.