Reparatie doorgeven

Ivm de huidige coronamaatregelen is het op dit moment niet mogelijk om via het huurdersportaal reparatieverzoeken in te dienen. 

Heeft u een spoedreparatie of noodgeval? Bel ons.
Voor deze reparaties zijn we per telefoon (0341 41 68 94) bereikbaar. Spoedreparaties zijn reparaties die directe gevolgen hebben voor uw veiligheid of grote schade opleveren. 

Denk hierbij aan: 
- Buitensluiting (u staat buiten zonder huissleutel)
- Ernstige lekkage
- Electra die bloot ligt of kortsluiting
- Gaslucht
- Een niet af te sluiten buitenraam of deur
- Rioolverstopping

Overige reparaties (maatwerk)
Misschien is er bij u geen sprake van een spoedsituatie, maar veroorzaakt dat wat stuk is wel erg vervelende of zeer lastige situaties. Laat het ons weten (0341 41 68 94). We kijken dan samen of en wat we voor u kunnen betekenen.

Komen wij bij u op bezoek?
Dan ontvangt u de flyer ‘Samen veilig doorwerken: zo werkt het’, . Hier staat vermeld hoe we er samen met u voor zorgen dat werkzaamheden op een zo prettig mogelijke en veilige manier kunnen plaatsvinden.

  • 1

    Zelf regelen

    Wilt u een reparatieverzoek indienen voor één van de drie onderstaande defecten? Klik dan op de betreffende tegel en u wordt doorverwezen naar het onderhoudsbedrijf. U kan rechtstreeks contact opnemen. 

    Heeft u een ander reparatieverzoek? Log dan in bij stap 2 en geef uw reparatie eenvoudig door via uw persoonlijke pagina.

    Is het dringend?

    Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage, een liftstoring of heeft u zichzelf buitengesloten? Bel dan direct met uw vestiging. Belt u buiten kantoortijd? Dan wordt u doorgeschakeld met onze servicedienst.

  • 2

    Regel het eenvoudig via uw persoonlijke pagina

    Geen spoed, wel iets kapot? Log in en u kan uw repatieverzoek eenvoudig, online indienen.

    Voordat u een reparatieverzoek wil indienen is het goed om eerst het onderhoudsoverzicht te bekijken. In dit overzicht staat omschreven welke reparaties voor UWOON zijn en voor welke reparaties u een serviceabonnement nodig heeft.
    Heeft u geen serviceabonnement afgesloten en dient u wel een reparatieverzoek in dat onder het serviceabonnement valt? Dan zijn de kosten voor eigen rekening.

    Interesse in een serviceabonnement?  Lees hier meer.

  • 3

    Telefonisch?

    Toch liever telefonisch uw reparatieverzoek doorgeven?
    Bel dan met ons Klant Contact Center.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden