Reparatie doorgeven
Reparatieverzoek indienen via huurdersportaal tijdelijk niet mogelijk.
Het is tijdelijk niet mogelijk om uw reparatieverzoek via het huurdersportaal in te dienen. U kunt uw reparatieverzoek telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 0341 41 68 94 of neem contact op via het contactformulier.
-
1
Zelf regelen
Wilt u een reparatieverzoek indienen voor één van de drie onderstaande defecten? Klik dan op de betreffende tegel en u wordt doorverwezen naar het onderhoudsbedrijf. U kan rechtstreeks contact opnemen.
Heeft u een ander reparatieverzoek? Log dan in bij stap 2 en geef uw reparatie eenvoudig door via uw persoonlijke pagina.
Is het dringend?
Denk hierbij aan: gaslekkage, waterlekkage, een liftstoring of heeft u zichzelf buitengesloten? Bel dan direct met uw vestiging. Belt u buiten kantoortijd? Dan wordt u doorgeschakeld met onze servicedienst.
-
2
Het is op dit moment niet mogelijk om via het huurdersportaal reparatieverzoeken in te dienen.
Heeft u een reparatieverzoek? Bel ons op het telefoonnummer 0341 41 68 94 of neem contact op via het contactformulier. -
3
Telefonisch?
Toch liever telefonisch uw reparatieverzoek doorgeven?
Bel dan met ons Klant Contact Center.