Stap 1: Zelf regelen

Zelf regelen

Wilt u een reparatieverzoek indienen voor één van de drie onderstaande defecten? Klik dan op de betreffende tegel en u wordt doorverwezen naar het onderhoudsbedrijf. U kunt rechtstreeks contact opnemen. 

link-target="_self" Verstoppingen riolering en dakgoten
link-target="_self" Glasbreuk
link-target="_self" CV/MV/Zonnepanelen

• Heeft uw verzoek te maken met een gebrek dat uw hele complex aangaat, bijvoorbeeld de algemene verlichting? Neem dan telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in. 
• Heeft u een reparatieverzoek en woont u korter dan drie maanden in een nieuwbouwwoning? Ook dan neemt u telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in. 
• Een reparatieverzoek dat niet onder het serviceabonnement valt, mag u via het huurdersportaal indienen. Heeft u meer dan één reparatieverzoek? Neem telefonisch contact met ons op of dien een contactverzoek in. 

Heeft u een ander reparatieverzoek? Log dan in bij stap 2 en geef uw reparatie eenvoudig door via uw persoonlijke pagina.