Reparatie doorgeven

Is er iets kapot in uw woning? Dan kunt u inloggen en een reparatie doorgeven.

Zo werkt het

Een reparatie doorgeven kan op deze pagina. Klik hieronder op de knop 'reparatie doorgeven'  en vul het formulier in. Heeft u een onderhoud- en serviceabonnement en valt de reparatie hieronder, dan sturen we geen rekening.

Let op

Vul het formulier in deze situaties niet in:

  • Is de riolering of dakgoot verstopt? Bel RRS: 088 - 030 13 13.
  • Is er glas in een deur of raam kapot? Bel Midglas: 0800 - 020 50 50. Bel Uwoon als het glas lek is.  
  • Is er een probleem met uw cv-ketel, mechanische ventilatie of zonnepanelen? Bel Van der Sluis: 038 - 344 65 55.
  • Op deze pagina vindt u meer informatie over gas, water en elektriciteit.
Bel Uwoon in deze situaties:
  • Er moeten meerdere reparaties worden uitgevoerd.
  • Het probleem gaat over het hele gebouw. De lift doet het bijvoorbeeld niet.
  • U woont korter dan 3 maanden in een nieuwbouwwoning.
Reparatie doorgeven

U kunt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.30 uur bellen. Bij spoed zijn we ook 's avonds en in het weekend bereikbaar.

  • Uwoon in Elburg en Oldebroek: 0525 - 68 49 00.
  • Uwoon in Ermelo: 0341 - 56 51 00.
  • Uwoon in Harderwijk: 0341 - 41 68 94.

Meer informatie

Direct naar
Gas-water-elektra Schade aan uw woning Onderhoud en serviceabonnement Klussen in uw woning Woningverbetering
Download hier
Meterkastkaart (PDF)