Welke stappen neemt UWOON als ik huurachterstand heb?

Heeft u een huurachterstand, maar maakt u daarover geen afspraken met ons? Dan nemen wij de volgende stappen:

Herinnering

Staat de huur niet voor de 10e van de maand op onze rekening? Dan sturen we u een herinnering. Betaalt u ook na de herinnering niet, dan ontvangt u een aanmaning.

Een bezoek thuis

Als u niet reageert op de herinnering en de aanmaning, komt onze medewerker huurincasso u thuis bezoeken. Samen met een medewerker van Stimenz of Welzijn Ermelo willen we de situatie met u bespreken.

Deurwaarder

Lukt het ons niet om een afspraak met u te maken, dan schakelen wij een deurwaarder in om het geld bij u te innen.

UWOON schakelt de deurwaarder in als u een (huur)achterstand heeft en wij daarover geen afspraken met u kunnen maken.
Neem voor meer informatie contact op met UWOON.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden