Corona maatregelen

UWOON volgt de richtlijnen vanuit de Rijksoverheid. Dat betekent dat wij onze maatregelen versoepelen per maandag 15 juni. Hieronder leest u meer over de verruimde mogelijkheden. Voor iedere maatregel geldt dat wij rekening houden met de basisregels van het RIVM

1. Openingstijden - kantoren gaan ‘s ochtends weer open op afspraak
Wij handelen nog steeds zoveel mogelijk zaken per telefoon en digitaal af. Wanneer een bezoek aan ons kantoor noodzakelijk is, dan zal dit alleen op afspraak gaan en in overleg met een van onze medewerkers. Afspraken worden alleen in de ochtend gepland.

Heeft u een afspraak op ons kantoor, kom dan alstublieft zo veel als mogelijk alleen naar uw afspraak. Onze medewerkers zullen op voorhand vragen naar uw gezondheid. Lees meer in onze flyer Veilig in gesprek op kantoor.

2. Vondellaan 160: tijdelijk bezoekadres Harderwijk ivm verbouwing
Vanaf 15 juni kunt u in Harderwijk terecht bij het tijdelijke bezoekadres Vondellaan 160 in Harderwijk. Uiteraard ook hier alleen op afspraak

3. Indienen van een reparatieverzoek is weer mogelijk
Het is weer mogelijk om reparatieverzoeken in te dienen. Vul hiervoor het reparatieformulier in of neem contact op met UWOON.

We werken volgens het protocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit protocol is opgesteld door de overheid en hierin staat duidelijk omschreven hoe we op een veilige manier voor huurders én medewerkers onderhoudswerkzaamheden kunnen uitvoeren.
U ontvangt
de flyer ‘Samen veilig doorwerken: zo werkt het’, waarop staat vermeld hoe we er samen met u voor zorgen dat werkzaamheden op een zo prettig mogelijke en veilige manier kunnen plaatsvinden.

4. Planmatig onderhoud
Planmatig onderhoud voeren wij zoveel mogelijk uit. Denk aan o.a. schilder-, gevel- en dak werkzaamheden. Ook de voorbereidingen op onderhoudswerkzaamheden gaan zoveel mogelijk door. Hiervoor kunnen wij u om hulp vragen, voor bijvoorbeeld het maken van foto's van uw woning.

Onze (bouw)partners volgen de regels die zijn opgesteld door het RIVM.  Onze partners vragen u, voor het betreden van uw woning, om toestemming.

5. Huisbezoek
Is een bezoek aan uw woning noodzakelijk? Dan werken wij zo veilig mogelijk. In onze flyer “Veilig in gesprek” leest u, hoe we dit samen met u, kunnen doen.

6. Uw huur opzeggen
U kunt nog steeds gewoon uw huur opzeggen. Dat doet u door hier een huuropzeggingsformulier te downloaden. U kunt deze ingevuld aan ons terugsturen (per post of e-mail). Zodra we uw huuropzegging hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om afspraken te maken voor technische inspecties over de oplevering van de woning en het inleveren van de sleutels.

7. Nieuwe verhuur
Wij bieden woningen aan via hurennoordveluwe.nl. Als u kandidaat nummer 1 bent voor een woning, dan bellen wij u om nadere afspraken te maken.

8. Betalingsproblemen?
Heeft u door de huidige coronacrisis moeite met uw betalingsverplichtingen (zoals het betalen van de huur), dan denken wij graag met u mee hoe we u kunnen helpen. Neem contact op om samen op zoek te gaan naar een oplossing.

Hou oog voor elkaar!
En als laatste maar niet minder belangrijk: hou oog voor elkaar! Ziet u iemand in uw omgeving die het moeilijk heeft of die hulp kan gebruiken, bied het aan. Of neem contact met ons op!

Vragen?
Heeft u naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden