Onze coronamaatregelen

29 / 09/ 2020

De maatregelen ter voorkoming van de verspreiding van het Coronavirus zijn aangescherpt. UWOON volgt de adviezen van het RIVM op. Hierdoor verscherpen wij onze (voorzorgs)maatregelen vanaf woensdag 30 september.  

1. Kantoren alleen op afspraak geopend
Vanaf woensdag 30 september zijn onze kantoren alleen op afspraak geopend. Dit kan alleen in de ochtend van 08.30 tot 12.30 uur. Het heeft nog steeds onze voorkeur om zoveel mogelijk zaken telefonisch en digitaal af te handelen.

Komt u naar ons kantoor? Dan willen wij u vragen om (indien mogelijk) alleen te komen. Onze medewerkers vragen vooraf naar uw gezondheid. Lees meer in onze flyer Veilig in gesprek op kantoor. 

2. Kantoren buurtbeheerders gesloten
Ook de kantoren van de buurtbeheerders zijn gesloten vanaf woensdag 30 september. De buurtbeheerders werken alleen op afspraak. Veel van uw huurzaken kunt u regelen per telefoon of mail. Neem hiervoor contact op via het e-mailadres infouwoonnl of bel ons Klant Contact Centrum.

3. Indienen van een reparatieverzoek
U kunt uw reparatieverzoek indienen via het huurdersportaal.

We werken volgens het protocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit protocol is opgesteld door de overheid en hierin staat duidelijk omschreven hoe we op een veilige manier voor huurders én medewerkers onderhoudswerkzaamheden kunnen uitvoeren.
U ontvangt
de flyer ‘Samen veilig doorwerken: zo werkt het’, waarop staat vermeld hoe we er samen met u voor zorgen dat werkzaamheden op een zo prettig mogelijke en veilige manier kunnen plaatsvinden.

4. Planmatig onderhoud
Planmatig onderhoud voeren wij zoveel mogelijk uit. Denk aan o.a. schilder-, gevel- en dak werkzaamheden. Ook de voorbereidingen op onderhoudswerkzaamheden gaan zoveel mogelijk door. Hiervoor kunnen wij u om hulp vragen, voor bijvoorbeeld het maken van foto's van uw woning.

Onze (bouw)partners volgen de regels die zijn opgesteld door het RIVM.  Onze partners vragen u, voor het betreden van uw woning, om toestemming.

5. Huisbezoek
Is een bezoek aan uw woning noodzakelijk? Dan werken wij zo veilig mogelijk. In onze flyer “Veilig in gesprek” leest u, hoe we dit samen met u, kunnen doen.

6. Uw huur opzeggen
U kunt nog steeds gewoon uw huur opzeggen. Dit kan via het huurdersportaal. Zodra we uw huuropzegging hebben ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op om afspraken te maken voor technische inspecties over de oplevering van de woning en het inleveren van de sleutels.

7. Nieuwe verhuur
Wij bieden woningen aan via hurennoordveluwe.nl. Als u kandidaat nummer 1 bent voor een woning, dan bellen wij u om nadere afspraken te maken.

8. Betalingsproblemen?
Heeft u door de huidige coronacrisis moeite met uw betalingsverplichtingen (zoals het betalen van de huur), dan denken wij graag met u mee hoe we u kunnen helpen. Neem contact op om samen op zoek te gaan naar een oplossing.

Hou oog voor elkaar!
En als laatste maar niet minder belangrijk: hou oog voor elkaar! Ziet u iemand in uw omgeving die het moeilijk heeft of die hulp kan gebruiken, bied het aan. Of neem contact met ons op!

Vragen?
Heeft u naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden